Tele2 webmail

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmail



Alle informatie over Tele2 Webmail, zoals het inloggen, Tele2 mail instellen, pop, imap, smtp, ssl, veel gestelde vragen, wachtwoord vergeten, etc.




Tele2 e-mail accounts: @tele2.nl, @zonnet.nl en @versatel.nl, internl.net, vuurwerk.nl

Tele 2 mail instellen

Het grote verschil tussen IMAP en POP3 is dat bij IMAP je berichten op de server blijven bestaan en bij POP3 download EN verwijder je deze van de server van de provider, je kunt ze daarna niet nogmaals downloaden. Met IMAP kun je dus met verschillende devices (tablet, smartphone, pc) bij je e-mails.

Gebruikersnaam: het gedeelte voor at (@) van je -emailadres (voor@tele2.nl) (voor@zonnet.nl) (voor@versatel.nl)
Wachtwoord: Tele2 wachtwoord (ook gebruikt voor MijnTele2)

Tele2 mail instellenTele 2mail Instellen voor Versatel en Zonnet
Instellingen @tele2.nl
Inkomende e-mail (POP3): pop.tele2.nl
Poortnummer (POP3): 110
Server voor uitgaande e-mail (SMTP): smtp.tele2.nl
Poort uitgaande mail: 587
Selecteer de optie ‘Voor de server voor uitgaande email (SMTP) is verificatie vereist’.
Instellingen @versatel.nl / @zonnet.nl
Inkomende e-mail (POP3): pop3.versatel.nl in;
Poortnummer (POP3): 110
Server voor uitgaande e-mail (SMTP): smtp.versatel.nl
Poort uitgaande mail: 25



Wachtwoord of gebruikersnaam vergeten van Tele2 Webmail?

Tele2 Webmail wachtwoord vergeten schermBent u uw wachtwoord vergeten van uw Tele2 e-mailaccount? Dan zult u deze opnieuw moeten aanmaken. Dat kan via deze webpagina.
Uw wachtwoord is bruikbaar voor Tele2 e-mail en MijnTele2!

E-mail foutmeldingen oplossen, hoe doe je dat?

Iemand die mij een mail stuurde met een grote bijlage kreeg de volgende foutmelding:
“A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

host deliver.tele2.isp-net.nl [82.215.18.92] SMTP error from remote mail server after RCPT TO::
552 5.5.2 : Recipient address rejected:
Mailbox is full

De oplossing die werkte was de verwijderde en verzonden items box leeg te maken. Maak wel een backup van je verzonden items, want weg = weg!

Een ander probleem was het inloggen op de webmail dat mislukte en de melding gaf in een nieuw scherm: aanmelden mislukt
De oplossing zou kunnen zijn om je wachtwoord volledig te resetten, stuur de Tele2 webmail support team een privé bericht met daarin: Je naam, volledig adres, geboortedatum, klantnummer en welk mailadres.

Tele2 webmail ssl certificaat verlopen

Eind augustus 2017 had Tele2 problemen met haar SSL beveiligingscertificaat op haar webmail en op mijn Tele2 domeinen. Via Internet Explorer, Mozilla Firefox en Chrome was het niet mogelijk om veilig in te loggen op je webmail. Na een aantal klachten heeft deze provider haar SSL certificaat vervangen en was het probleem opgelost. Zie hieronder voor de schermafdruk van de SSL foutmelding op webmail.tele2.nl:
webmail.tele2.nl SSL beveiligingsfoutmelding

Antwoorden op veelgestelde vragen

Hier vindt u veel gestelde vragen en de antwoorden daarop, ook wel f.a.q. (afkorting van Frequently Asked Questions) genoemd.

Welke browser ondersteunt Tele2 mail?
Tele2 Webmail werkt het beste met de nieuwste browser versies van Google Chrome, Internet Explorer en Mozilla Firefox:

Google Chrome, download de laatste versie

Mozilla Firefox, download de laatste versie

Internet Explorer, download de laatste versie

Hoe kan ik inloggen op de webmail van Tele2?
Klik op deze link en u kunt inloggen op uw e-mailaccount
Wachtwoord of gebruikersnaam vergeten?
Klik hier. Boven de FAQ staat hoe u dit moet oplossen
Na het wijzigen van wachtwoord, kan ik nog steeds niet inloggen..
Controleer of u geen typefout heeft gemaakt, hoofd- en kleine letters, cijfers en andere tekens. Had u per ongeluk de Caps Lock toets aan staan? Bij het kopiëren (Ctrl c + Ctr v) kan het gebeuren dat u per ongeluk een lege spatie erachter plakt. Lukt het niet, reset dan het wachtwoord nogmaals.

5 gedachten over “Tele2 webmail”

  1. Vind het vervelend om te moeten melden maar de service is nog nooit zo slecht en klantonvriendelijk geweest. Telkens weer moet je opnieuw cookies accepteren. Hoe komt dat? Sorry. Groet.

  2. Al meer dan een jaar kan ik ook niet meer in de mail komen van tele 2
    Zonet een code gekregen telefonisch, maar dat werkt ook niet.
    Als je op het icoontje inloggen klikt blijft het stil.
    ik bel niet meer, kost je handen vol geld er bij.
    Als ze mij dus informatie willen sturen, moeten ze het in het vervolg maar schriftelijk doen, De mail kan ik niet meer bij, sinds dat samengaan met T-mobile, wat ik i nde krant heb gelezen. Maar wat ik nu hierboven heb gelezen, tsja…….dan ligt het probleem dus wel degelijk bij Tele-2
    Tsja ik zal mijn iet werkende e-mail invullen.

  3. Heb op mijn vakantieadres al 50 xgeprobeerd om in te loggen .Mijn gegevens kloppen voor 100%.Toch komt steeds de melding : inloggen mislukt .Ik ben zwaar teleurgesteld l

  4. kAN VANDAAG GEWOON NIET INLOGGEN.TELKENS ..foutmelding van de SERVER.
    Zowel via chrome als eternet geen verbinding te krijgen!
    Heb ik de laatste maanden regelmatig last van!!

Een reactie plaatsen

Deze website maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten